Mina underbara följare:

tisdag 26 januari 2010

Bortglömt alter och kort!


Det slog mig precis att jag för 7 dagar sedan lovade att fota kortet och den altrade tepåsen min sambo fick i present när han fyllde år :D
Blev verkligen ingen bra bild, men hoppas ni ser ändå!
Har försökt att inte plottra till det, utan få setet manligt.
Ångrar dock nallestämpeln, skulle satt en ros i nedre högra hörn istället :(
Han blev glad iaf eftersom favoritfärgen är svart och den enda blomma han gillar är den röda rosen.
Ikväll är han i Göteborg på Depeche Mode konserten som var den stora presenten, kommer inte hem förrän imorgon.

Båda barnen har ockuperat sig i dubbelsängen inatt så jag får väl försöka att klämma mig ner emellan dem om en liten stund.

KramKram!

2 kommentarer:

  1. Jättefina! Förstår att han blev glad över presenterna :)
    Kram kram
    ica

    SvaraRadera
  2. Lotten är dragen och det blev Hobbydraken som får ett litet scrapkit!! Grattis till dig!!!!
    http://hobbyochhantverk.blogspot.com/

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥