Mina underbara följare:

tisdag 23 mars 2010

DT-kort med rolig vikning!

Godkväll!

Ikväll är jag lite trött, men känner mig ändå på tok för scrapsugen för att kunna sova. Jag har precis gjort klart mitt andra kort för idag och det blev ett gjort igår :P
Blev tyvärr inga fler bidrag till CC:n, är alldeles för sugen på att göra kort, kort, kort för tillfället! Ni kommer snart att förstå varför.......jag har nämligen en liten hemlis på G ;) så håll utkik här i bloggen....
*******
Nu över till mitt DT-kort jag gjorde för någon vecka sedan åt Scrap och Tryck i Vedum.
Har sett dessa cirkulera lite varstans på nätet, men jag har inte hittat någon tutorial på dem än, så jag har ingenstans att hänvisa dig tyvärr, ifall du blir sugen på att testa.
Fler bilder och materiallistan hittar du i Scrap och Tryck i Vedums blogg.
Ni har väl heller inte missat att jag håller i den första månadstävlingen där?
5 underbara och inspirerande bidrag har kommit in på tema: Påsk.
Men jag vill såklart se fler :D
Sååå... skynda er vidare in dit och läs mer om tävlingen.

De tre kort jag har gjort klart får ni allt vänta lite på :P

Kram Hobbydraken

3 kommentarer:

  1. Supersnyggt påskkort och häftig vikning! Stämpeln med påskriset är ju så fin! Tack för inspirationen, nu vill jag genast göra några fler påskkort :)
    Kram ica

    SvaraRadera
  2. Föregående kommentar är skrivet av din syster Louise :)

    SvaraRadera
  3. Jag liftade ditt detta kort :)

    kram kram Gurkiss

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥