Mina underbara följare:

tisdag 16 mars 2010

Ett grattiskort och en lo

Tänkte börja med att TACKA Er för alla goá rara små kommentarer ni lämnar!
Dom betyder MASSOR för mig ska ni veta!

Jag tänkte bjuda på ett grattis kort som jag gjort till Jp Hobbys "Vår ruset" som pågår HELA mars månad ut.
Detta är mitt första bidrag till denna CC och jag hoppade på en färgutmaning i gult och brunt.
Maja Design papper och söt stämpel från Bildmålarna färglagd med Pro Markers.
*******
Nästa alster jag hoppas ska kunna inspirera någon av er är en lo jag gjorde tidigare i år till en amerikans tävling. Har för mig att det var en skiss att följa.
Swirlsen har jag gjort själv med Pearl Maker.

Nu ska jag sätta mig en stund i pysselrummet och klura lite på fler roliga utmaningar jag hittat. Känner mig riktigt tävlings sugen och har mer ideér än jag har tid :P

Ha det gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Både kortet och LO:n är jättefina! Känns ju helt rätt med gult just nu :)Stämpeln var supersöt!
    Ha det bra! Kram kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥