Mina underbara följare:

lördag 28 augusti 2010

3000 besökare och ett "flip card"

Wow, vad många besökare jag fått - passerat otroliga 3000 nu! Förstår inte var ni kommer ifrån eller varför ni är så många som tittar in här - men KUL är det :P
Självklart kommer jag fira detta med Er för att visa hur tacksam jag är över era besök med bloggcandy :D Tyvärr är jag mitt uppe i ett köpförbud nu - se tidigare inlägg - MEN så fort mina 100 alster är klara KOMMER det dyka upp en STOR candy här i bloggen ;)

Idag däremot kommer jag visa ett sk "Flip card", vet inte vad dom kallas på svenska:
Ovan ser ni kortet stängt, storleken är 9,5 x 9,5 cm
När man öppnar kortet snurrar mitt delen runt:
När man sedan dragit ut kortet i full längd ser det ut så här:
Riktigt fiffigt faktiskt och jag fick äntligen användning för några papper från ett DCWV stack jag haft i 2 år (rodnar lite)

Imorgon ska jag göra ett beställningskort till en tjej på jobbet, det blir det 3:e på en vecka jag fått sålt där. Blir en riktig kick när någon faktiskt gillar och vill ha det man skapar!
Fortsatt trevlig helg!
Kram Hobbydraken

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till alla besökare! Vilket fiffigt kort! Jättefint :)Måste jag pröva nån gång!
    Kram ica

    SvaraRadera
  2. Flip card, grymt coolt, finns mall?

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥