Mina underbara följare:

lördag 6 augusti 2011

2 obloggade layouter och candyvinst :D

Gókväll kära vänner, jag har verkligen haft en lyckosam vecka med inte mindre än 2 candy vinster :O. Först gick jag och vann utlottningen hos Ying, den här tjejen var med i senaste numret av Magnolia tidningen med en låååång intervju (hur coolt är inte det) !? Hon skapar de mest fantastiska Magnoliaalster man kan tänka sig och hennes blogg är väl värd ett besök kan jag lova :)

Nästa candy jag vann var hos Scrapglede och det är Trude som skapar underbara vintagealster med mängder av små detaljer man kan kika läääääänge på. Missa inte att besöka hennes blogg!!

*******
Nu är det jag som ligger efter i min bloggning igen så ikväll kommer 2 layouter jag gjorde i Juni *rodnar:
Fotona är inte de bästa, men det får gå ändå :)

Missa nu inte min giveaway och jag har uppdaterat min säljblogg.
Imorgon (söndag) tänkte jag lägga upp ett kort jag gjort idag också ;)

Kram Nelle/ Hobbydraken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥