Mina underbara följare:

lördag 13 augusti 2011

Bröllopskryss och scrapkväll

Oj oj oj, vart har dagarna tagit vägen!? Jag hade tänkt blogga i torsdags och vips hade det blivit lördag. Så kan det vara ibland :)

Här kommer layouten jag skulle visat i förrgår:
Den ser väldigt gul ut, men botten är i vit cardstock. Ni får använda er av lite fantasi på den här helt enkelt :D

Ikväll ska min man på killkväll, ni vet, en sån där kväll där dom dricker äcklig whiskey, tittar på tråkig film och pratar om saker man inte fattar ett dugg av *LOL

Mina planer för kvällen däremot är betydligt roligare, jag ska nämligen tillbringa den i scrappingrummet - det kan ju inte bli bättre :P

Kram Nelle/ Hobbydraken

2 kommentarer:

  1. Den är inte äcklig alls ;) Och vem vet... vi kanske pratar scrapping i smyg ;)

    SvaraRadera
  2. Näh, Den ÄR äcklig!
    Och Nelle; Scrappa loss!!
    kram Linda
    En jättehärlig LO, dessutom!!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥