Mina underbara följare:

fredag 16 december 2011

Ännu ett Shaker card i jul

Idag har det redan hunnit bli 16:e december och det betyder ny utmaning hos Kort o Mania *yay! Denna gången är det vi DT-jenter som sponsrar med varsitt paket till en lycklig vinnare och vi vill se ett julkort i icke traditionella färger, dvs ej i rött eller grönt.

Jag har gjort ett inspirationskort i form av ett Shaker card:
Bakgrundsstämpeln är från "justINKlined" och är en digi. Söta Tilda från "Magnolia" och textstämpel från "Inkido", pappren är Maja Design.

Grenarna är utstansade och jag har satt lite bling som passade bra tillsammans med Sticklesen på rosen.

"True Snow" har jag lagt både på staketet (Magnolia DooHickey Dies) och på digistämpeln. Bakom fönstert av OH-plast ligger det små genomskinliga pärlor. Skylten är gjord av en tändsticka och cardstock som jag chalkat.


Jag deltar i följande utmaningar med detta kort:
Scrapdraken - AOD 2 Skiss
Anonyme Scrappere - #34 Julkort i Brunt och blått

Jag hoppas kunna blogga ännu ett julkort innan dagen är till ända.
Kram Nelle

4 kommentarer:

  1. Åhh vilket fint och vintrigt kort :-)
    /Maria
    Scrapdraken

    SvaraRadera
  2. Hærlig! Og veldig lekkert!
    Takk for at du deltar hos AS.
    Ønsker deg og en god jul!
    Marit

    SvaraRadera
  3. Nydelig kort med herlig motiv!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Juleklem fra Stine :-)

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥