Mina underbara följare:

fredag 27 januari 2012

Mitt tredje julalster för Januari

Jag har bestämt mig för att till julen 2012 ska minsann alla julklappar vi lägger under granen få varsin scrappad tag på sig med "Till och Från" skrivet på baksidan.

En sockersöt tag gjord med Magnolia DooHickey dies, "Scalloped tag" och "Heart swirl" MASSOR med Stardust Stickles och Magnolias "Glittering Tilda MINI" från Sweet Christmas Dreams collection.

Detta var mitt tredje bidrag till Hjertebodens Juleblogg.

Kram Nelle

3 kommentarer:

  1. Verkligen ett härligt mål! Denna tag var så söt!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  2. Åh, den här tyckte jag var supersöt!! Jag älskar att sätta Stickles på det jag gör.....tror faktiskt det är med varje gång på något litet ställe =)
    Har kikat runt lite i din blogg och måste säga att du gör otroligt mycket fint och du har en jättefin blogg!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥