Mina underbara följare:

onsdag 1 februari 2012

DT-alster för Kort o Mania

Det är dax för en ny utfordring hos Kort o Mania. Denna gången ser jag fram mot era bidrag lite extra mycket för ni ska nämligen skapa ett kort efter en av mina skisser :D

Här kommer mitt inspirationskort:
Ett vinterkort med papper från Maja Design, vit PearlMaker, bling och 3 olika band. Granarna och tagsen är DooHickey Dies från Magnolia. För att få mitt kort riktigt vinterinspirerat har jag använt "True Snow" på grenarna och marken.

Motivet som är målat med Promarkers är från Robyn´s Fetish och heter "in the cold". Jag har använt Stickles på stövlarna och mössan. För att få en glittereffekt på halsduken och vantarna använde jag en Gelly Roll pen.

Insidan är dekorerad den också :)

Nu hoppas jag ni får lust till att skapa något efter min skiss.
Tävlingsregler hittar ni här.

Kram Nelle

1 kommentar:

  1. Vad fint!
    Vad kul jag ska försöka komma ihåg detta och vara med jag också =)

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥