Mina underbara följare:

söndag 5 februari 2012

Center Step Card till jul

Japp, då var februaris julalster klart *YAY
Ett "Center Step Card" blev det denna gången
Dom vackra pappren är från Pion Design och frimärkena, samt texterna har jag klippt ut från papper av samma tillverkare. Ni kan hitta en bra tutorial på vikningen här.

Tagen, staketet och swirlen är DooHickey dies från Magnolia. Tyvärr syns det dåligt på bilderna, men jag har lagt "True Snow" på staketet. Stardust Stickles har jag använt i mängder, hela swirlen, snöflingorna, på nedre textremsan och på Tildas kläder. Jag tycker det här motivet från Magnolia är helt underbart fint! Övriga dekorationer är snöre, charms och PearlMaker.

Insidan med skrivruta.

Den här går till följande utmaningar:

Magnolia Mania - #39 Anything goes
Hjertebodens juleblogg - Bingo (Charm, hyssing, tag OCH tag, DooHickeys, glitter)

Jag kommer göra ytterligare två julalster den här månaden eftersom jag gärna vill haka på Hjerteboden´s utfordringar :)

Önskar er en trevlig vecka!
Kram Nelle

2 kommentarer:

  1. Åååå detta var ju helt underbart, bara tok gillar det. Stämpeln är ju så fin också och din färgläggning. Underbara detaljer! Ja detta kortet var bara sååååååååå fint!!!
    Många kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Otroligt vackert kort!!! Gillar verkligen vikningen och alla underbara detaljer.
    Kraaam ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥