Mina underbara följare:

söndag 20 september 2009

Bloggparty.....

......bidrag 5 får bli mitt första alster att visa er här i min nya blogg :-D
Den har jag gjort till Eyovine roliga tävling att skapa ett alster med basen svart och vitt samt endast en accentfärg till. Jag gjorde ett dragkort och min accentfärg blev rosa.
Den underbara "Princess Fairalee" kommer från Artmount och är embossad.
drar man i spetsen upptill så fårman inte bara upp en tag utan det skjuts ut en i botten oxå.
Riktigt läckert och RUSKIGT beroendeframkallande!!!
Har redan hunnit göra 3 till av den här typen i helgen :-D men dom får jag visa er senare....

KramKram

2 kommentarer:

  1. Sååå snyggt och häftigt kort. Jag blir riktigt sugen på att testa detta! :)

    SvaraRadera
  2. Stilrent och läckert!! Kul att du ville vara med =)

    // Maja

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥