Mina underbara följare:

måndag 28 september 2009

Text, text, text! H

Jag har gjort en LO till JP Hobbys månadsutmaning. Att skapa valfritt alster och låta texten dominera!

Skrev ihop en spännande saga där jag lät mina båda barn vara huvudpersonerna.
Tog datorn till hjälp för att få en snygg font.
Kanten runt mönsterpappret har jag ruggat upp med hjälp av en sax eftersom jag förlagt min Edge scrapper.

Sprayade pappret med 2 olika glimmermist, Gold och Snow Angel.
Knycklade ihop det och gick lös med 2 Chalk, Orchid pastel och Maroon.

Tryckte hål med hjälp av öljettsättaren och har sedan trätt ett band igenom.
Dekorerade sedan med nycklar och bling blommor!
Avslutade med att doodla en vit kant runt pappret för att rama in det lite bättre.

KramKram!

4 kommentarer:

  1. Superfin! Kul att du är med på Utmaningen. Catarina

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilken häftig LO!! Jättefina detaljer som banden och nycklarna. Perfekt mönsterpapper till den fina sagan :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Meeeeen guuuuuuuuuuu så snyggt!!!!!!
    Läckert.......... jag är helt mållös. Jag gillar verkligen den här Lo´n, så effektfullt med bara text, ser att man behöver faktiskt inte foton på alla Lo´s. En stor applåd för den här Lo´n.
    Ha en skön tisdag
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken fantasi du har som har kommit på en hel saga! Och jättefin LO!! Hela sagan vill jag gärna läsa på lördag när vi kommer till er på kalas!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥