Mina underbara följare:

onsdag 25 november 2009

3 Alster till Rickard!

Jag kom precis på att jag inte har lagt upp kortet, godispåsen och anteckningsblocket jag gjorde till Rickard när han fyllde 5år (2 okt) så här kommer de. Hoppas att dessa kan inspirera någon av alla er som är såååååå gulliga och tittar in här hos mig!
Ett grattiskort med stämpel från hÄnglar & stÄnglar.
Godispåsen går i samma stil....
......likaså det altrade A6 blocket.
Gissa om han blev glad över att det var RÖTT (favvofärgen) och han började genast jämföra hÄngel pojken med sig själv för att hitta likheter :D
*********
Min dag idag har varit klart bättre än Rickards som varit magsjuk :(
Ingen feber, men kräkts 3 gånger stackarn!
Vi hoppas nu att inte resten av familjen ska vara smittade.

KramKram!

1 kommentar:

  1. Vilka snygga alster! Stämpeln liknar Rickard den med! Skickar många krya-på-kramar till Rickard och hoppas han blir frisk snart!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥