Mina underbara följare:

torsdag 26 november 2009

Jag ser det snöar......

....här i min blogg om ni tittar riktigt noga. Tyckte det var en jul kul effekt -inte sant!!?
******
Tänkte bara lägga upp en tändsticksask som jag gjorde för några dagar sedan. Främst för att testa det här med Distresser.
Hade jättekul när jag gjorde denna! Hade dock tänkt mig ett jultema, men det ville sig inte alls.
Tycker att den blev väldigt höstlik istället med färgerna och de bruna löven.
På tagen är det tänkt att det ska stå ett litet meddelande till mottagaren....kanske "Tänd ett ljus i mörkret" skulle passa??

Det var allt för mig ikväll.
Men kan avslöja att min BIA går varm här nu ;)
Lägger snart upp lite alster skapade med denna underbara lilla maskin, vet att jag har några läsare som är väldigt nyfikna på vad man kan göra med denna ;)

KramKram!

1 kommentar:

  1. Jättefin ask!!! Är själv sugen på att pröva distresser...
    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥