Mina underbara följare:

tisdag 24 november 2009

En candy, en vinst, bebisar och magkatarr!

Nu var det längesedan jag skrev så jag tänkte uppdatera er lite.
Jag vann det underbara candy VERA lottade ut i sin blogg
En bild på allt fint som snart dimper ner i min brevlåda hittar ni här
********
Har dessutom vunnit med min LO jag gjorde till Hobbyhusets kluriga utmaning
Det var ju visserligen bara jag som lämnat in ett bidrag, men är jätteglad ändå för den var verkligen svår!!
*********
Den 3:e roliga saken som hänt är att i vårat nya köksakvarie såg jag idag 6 Black Molly bebisar.
Hoppas nu bara att vår kampfiskhane (Rödis) kan låta bli att äta upp dom!
*********
Det sista jag tänkte berätta om är inte alls qligt!
För en vecka sedan fick jag nämligen magkatarr!
Kan inte dricka kaffe, drickor, jouice eller äta god mat (läs fet)!
Minsta lilla jag försöker fuska så får jag världens värk i magen :(
Ofrivillig bantningsdiet har det blivit för min del nu, vilket inte är helt fel heller kanske.
Det enda jobbiga är att jag är på grymt dåligt humör för tillfället, tänk er själva bryta ett koffein beroende OCH socker beroende på en och samma gång!

Det var allt för stunden!
Återkommer kanske ikväll med ett obloggat alster eller två!

KramKram!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till candyvinsten och LO-vinsten! Och vad kul med mollybebisar :)

    Jobbigt med magkatarr. Hoppas det snart känns bättre...

    Stor kram
    ica

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten hos Vera och Lo:n. Usch så jobbigt med magkatarr. Hoppas det blir bättre snart. Roligt att du vill vara med i min candy.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥